Klachtenreglement
Het kan natuurlijk voorkomen dat er mensen zijn die ontevreden zijn over de geleverde zorg. Wij doen er uiteraard alles aan om dat te voorkomen. Wanneer er geprobeerd is om het te bespreken maar het niet tot een gewenste oplossing is gekomen, dan kan er een klacht worden ingediend. Hiervoor is JuNo Zorg aangesloten bij ZZP Nederland en specifiek voor de Klachtenregeling Zorg.
Hier kan men terecht voor advies over vragen en voor contact met een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Hier zijn geen kosten aan verbonden.
Klachtenprocedure voor klachtencomissie WMO/Jeugdwet
De klachtencommissie Quasir voert via schriftelijke hoor en wederhoor een onderzoek uit naar de oorzaak van de klacht. Vervolgens zal de klachtencommissie de klacht gegrond of ongegrond verklaren. Zij kan hierbij aanbevelingen doen aan de zorgverlener/zorgaanbieder.
Op de behandeling van klachten zijn het Reglement Klachtencommissie Quasir en de Privacyverklaring Quasir van toepassing.
Het indienen van een klacht kan bij:
Quasir
t.a.v. de ambtelijk secretaris, mevrouw Karin Haagsma
Postbus 1021
7940 KA Meppel
Of per e-mail: ambtelijksecretaris@quasir.nl of telefoon: 06-82366772 (mevrouw Karin Haagsma).